loading...
دانشجویان معماری دانشگاه آزاد بوشهر
کوروش مرادی بازدید : 845 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

قتی که با کامپیوتر کار می کنید چقدر با عکس صفحه دسکتاپ اون ور می رید ؟
اصلا دوس دارید که عکس های صفحه دسکتاپتون به رشته شخصیتون مرتبط باشه و از دیدن اونها لذت ببرید.
خودم همیشه دنبال جدیدترین بک گراندها برای صفحه دسکتاپم هستم و عادت دارم که هر چند ساعت یک بار عکس بک گراند ویندوز رو عوض کنم ( شاید یکی از شما ها هم مثل من باشید )
اما عکس از رشته تحصیلی خود آدم یه لذت دیگه ای داره به همین خاطر امروز یه مجموعه والپیپر محشر از ساختمان ها و مکان های دیدنی دنیا رو آماده کردم که دانلود کنید.
 
این مجموعه شامل 40 عکس بسیار زیبا می باشد که نمونه های اون رو می تونید در عکس بالا ملاحضه کنید.

برای دانلود مجموعه 40 عکس پس زمینه مخصوص معماران بر روی گزینه دانلود کلیک کنید.


حجم : 20 مگابایت 


دانلود ( لینک مستقیم )

دانلود ( لینک غیر مستقیم )
در صورت خراب بودن لینک مستقیم از لینک غیر مستقیم 4Shared استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 99
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 14,072
  • بازدید کلی : 445,904
  • کدهای اختصاصی